انواع روش های طراحی لبخند | 7 روش ایجاد طراحی لبخند | ژنیک

روش های طراحی لبخند کدامند؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

انواع روش های طراحی لبخند برای زیباتر شدن

انواع روش های طراحی لبخند را می توان به صورت های مختلف و روش های متفاوت ایجاد نمود و آن را به صورت ملموس و واقعی در چهره و دندان های زیباجو پیاده سازی نمود.

برای طراحی لبخند، روش ها و راه های متفاوت و گوناگونی را می توان طراحی و اجرا نمود و می توان راه ها و روش های طراحی لبخند واقعی و قابل روئیت و زیبا را در چند مورد اجرا نمود، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دندانپزشکی تخصصی ژنیک این افتخار را دارد که انواع روش های طراحی لبخند را برای شما به ارمغان بیاورد تا همیشه با لبخند خود دیگران را شاد نمایید.

 این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ایمپلنت دندان و کاشت دندان دائمی با ضمانت مادام العمر به عنوان بهترین مجموعه شناخته شده و در خدمت مردم عزیز ایران به خصوص شهر بزرگ تهران می باشد.

روش های طراحی لبخند

 

1- یکی از روش های طراحی لبخند زیبا، ارتودنسی است

یکی از روش های طراحی لبخند و مرسوم و قابل دفاع برای داشتن یک لبخندی زیبا، استفاده از روش ارتودنسی دندان می باشد.

از طریق این روش می توان به مرتب نمودن دندان اقدام کرد و از حالت به همریختگی و بر روی هم سوار شدن دندان ها جلوگیری نمود. این اقدام می تواند به زیبایی دندان ها و در نهایت به ایجاد یکی از روش های طراحی لبخند زیبا منجر شود.

ارتودنسی اگر چه زمانبر و از نظر هزینه یکی از راه ها گرانقیمت به شمار می رود، ولی در عوض یک بار برای همیشه باعث از بین رفتن کجی و یا ناصافی دندان می شود و یک درمانی برای پایداری و زیبایی و داشتن دندانی مناسب جهت ایجاد طرح لبخند مناسب برای همیشه می باشد.

2- یکی دیگر از روش های طراحی لبخند، استفاده از لمینت می باشد

از روش های دیگر طراحی لبخند می توان به لمینت دندان اشاره نمود. در این روش که خود به زیر مجموعه های متفاوتی تبدیل می شود، می توان دندانی سفید و مرتب و عاری از جرمگرفتگی داشته باشیم.

استفاده از لمینت دندان که یک زیبایی و درخشندگی خاصی به دندان ها می دهد و می تواند یکی از روش های طراحی لبخند زیبا برای ما باشد.

لمینت ها به اقسام مختلفی تقسیم می شود و روش های خاص خود را دارند. بعضی ها با استفاده از روش، روکش سرامیکی اقدام به لمینت می کنند و بعضی دیگر با استفاده از روش کامپوزیت این کار را انجام می دهند.

روش کامپوزیت دندان برای داشتن دندانی زیبا و طرح لبخندی زیباتر مورد استفاده قرار می گیرد که هزینه مناسبتری نسبت به لمینت دارد و این روش مشتریان خاص خود را دارد.

در روش کامپوزیت دندان بیشتر برای دندان هایی که تخریب شده اند و یا نیاز به ترمیم دارند با استفاده از روش کامپوزیت بازسازی و زیباسازی می گردند.

روش های طراحی لبخند

3- با استفاده از روکش زیرکونیا می توان یکی دیگر از روش های طراحی لبخند زیبا دست یافت

روکش زیرکونیا یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی لبخند و همچنین داشتن دندانی زیبا و مریب می باشد. این روکش اگر چه قیمیت بالا دارد ولی می تواند در زیبایی منحصر به فردی که به دندان های شما می دهد، دندان های شما را بی رقیب و زیبا کند.

زیرکونیا که از مواد اکسید زیرکونیوم ساخته شده و تلفیقی از روکش سرامیکی و از لحاظ ساختاری نیز به روکش پی اف ام شبیه است و از نوع بهترین روکش هایی است که سازگاری خوبی با بدن انسان دارد و استفاده از این روش به بهبود طرح لبخند کمک خوبی می کند.

 4- دیگر روش های داشتن طرح لبخند زیبا چیست؟

یکی دیگر از موارد و روش های طراحی لبخند ، می توان به ایمپلنت دندان اشاره نمود. با کاشت دندان می توان به صورت خیلی زیاد در زیبایی چهره و دندان های افراد تاثیرگذاری را مشاهده نمود.

در روش کاشت دندان ها که می تواند روش خوب و مناسبی برای دندان هایی که به مرور زمان از دست رفته اند و یا اینکه ریشه ها، دوام خوبی ندارند با روش ایمپلنت دندان می توان به زیبایی خوبی در دندان ها و چهره افراد دست یافت.

در روش کاشت دندان می توان از روش کاشت دندان فوری و یا ایمپلنت دندان قسطی در برخی از کلینیک های دندان استفاده نمود. در این کلینیک ها مقداری از هزینه ایمپلنت را در ابتدا و مابقی را در چند قسط مساوی اخذ می کنند.

روش های طراحی لبخند

 

اطلاعات بیشتر
طرح لبخند هالیوودی چیست؟ | لبخند هالیوودی | کلینیک ژنیک

5- روش بلیچینگ و سفید کردن دندان ها یکی دیگر از روش های طراحی لبخند می باشد

خیلی از افراد دندان هایی مرتب و مناسبی دارند ولی به علت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و نزدن مسواک، دندان هایشان به صورت خیلی بدی زرد و دارای جرم زیاد شده است.

این دندان ها اگر چه مرتب و یکنواخت هستند اما به علت زرد بودن و یا سیاهی بیش از حد به علت تمیز نکردن آن ها، نیاز به بلیچینگ و سفید کردن دارد.

با روش بلیچینگ و سفید کردن دندان ها زیبایی خاصی به دندان های این افراد باز می گردد و با انجام دادن جرم گیری و سفید کردن، می توان گفت که یکی از روش های طراحی لبخند در این افراد محقق شده است.

6- یکی دیگر از روش های طراحی لبخند ، می توان به لیفت لثه اشاره نمود

لیفت لثه و بالا بردن لثه هایی که خیلی سطح آن ها پایین است و ظاهری بدی به دندان ها داده اند، می توان با روش کوتاه کردن آن ها، زیبایی خاصی به دندان ها که می توان به روش های طراحی لبخند زیبا منجر شود اشاره نمود.

بالا بردن لثه هایی که خیلی از فضای دهان را پوشانده اند و از لحاظ ظاهری خیلی به چشم میآیند یعنی دید لثه نسبت به دندان خیلی بیشتر است، جراحی و از بین بردن اضافی این جور لثه ها کمک زیادی به زیبایی دهان و دندان ها به داشتن یک طرح لبختند زیبا می انجامد.

روش های طراحی لبخند

7- اصلاح صورت و فک و چانه ای که کوتاه و یا بلند است، یکی دیگر از روش های طراحی لبخند می باشد

بعضی از افراد به صورت مادرزادی و یا دلایل غیر طبیعی و حوادث، دچار کوتاهی و یا بلندی فک و چانه می باشند. این عارضه می تواند از دلایل ناترازی و عدم تقارن در چهره افراد باشد. برای اینکه بتوانیم از چهره ای زیبا و داشتن یک لبخند زیباتر لذت ببریم باید اقدام به عمل جراحی فک و چانه بکنیم.

جراحی چانه ای که کوتاه است بلند و چانه ای که بلندتر از حد معمول است را کوتاه نماییم تا یک قرینه خوب و واقعی در چهره ایجاد گردد.جراحی فک و چانه ناهمساز یکی از روش های طراحی لبخند زیبا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button