تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره چیست؟ | کلینیک ژنیک

آیا اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره تاثیر دارد؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره چقدر است؟

تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره، شاید این سوال برای شما هم مطرح باشد و از خودتان بپرسید که تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره من چقدر موثر است؟ البته این را با بررسی ها و عکس های دیجیتالی که از دندان های شما گرفته می شود و بر اساس سلامت دندان های شما، مشخص خواهد شد.

هرچند که دندانپزشکان در کلینیک دندانپزشکی مجهز با تکنولوژی امروزی، هر دندان ناسالمی را می توانند با استفاده از روش های مختلفی که وجود دارد اصلاح و ترمیم کنند و آن را تبدیل به طرح لبخندی زیبا نمایند.

در مواردی نیز منع وجود دارد که این استثنا می باشد. مثل اختلالات فک و چانه که اصلاح طرح لبخند در افرادی که دچار این اختلالات هستند به سختی انجام می شود.

خیلی از افراد به دنبال تکمیل کردن زیبایی خود با اصلاح طرح لبخند هستند و می دانند که تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی آن ها دو چندان است و می تواند چهره این افراد را جذاب تر و زیباتر نماید.

تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره

اصلاح طرح لبخند چقدر بر جذابیت و زیبایی موثر است؟

تغییراتی که در دندان ها چه از نظر سفید کردن آن و یا چه از نظر بر طرف نمودن کجی ها و به همریختگی آن تاثیر زیادی در زیبایی چهره یک فرد می گذارد.

به همریختگی دندان ها که به روش از جمله  ارتودنسی و سفید کردن دندان نیز انواع مختلفی دارد از قبیل لمینت دندان و یا بلیچینگ دندان و یا حتی کاشت دندان می تواند در زیبایی دندان ها و چهره افراد تاثیر به سزایی داشته باشد.

افراد زیادی از تجربه اصلاح طرح لبخند استفاده کرده اند و تاثیر اصلاح طرح لبخند توانسته است در زندگی روزمره و حتی در ارتباطات شغلی آن ها موثر باشد.

گاهی افرادی زیادی به علت ماموریت های شغلی که دارند نیاز می دانند که چهره خود را با استفاده از روش اصلاح  طرح لبخند زیباتر کنند.

کسانی که به دنبال اصلاح طرح لبخند هستند معمولاً بازیگران سینما و یا مهمانداران هواپیما هستند که مدام در دید همگان هستند و می خواهند با چهره زیبای خود برخورد و ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنند.

دندان های به همریخته را چگونه اصلاح کنیم که طرح لبخند زیبا داشته باشیم؟

دندان های بهم ریخته در بعضی از افراد به عنوان معضلی درآمده است که این افراد خود را از دیگران پنهان می کنند و نمی خواهند در دید دیگران قرار گیرند. این افراد به علت دندان های نامرتبی که دارند اعتماد به نفس پایینی دارند و خود را دائماً پنهان می کنند.

اما علم پزشکی برای این افراد فکری کرده و توانسته است با پیشرفت علم در دندانپزشکی به نوآوری های خوبی برسد. این افراد می توانند با استفاده از روش ارتودنسی نامرتبی ها در دندان ها مخصوصاً در دندان های جلویی را مرتب و سر جای خودشان قرار دهند.

تاثیر اصلاح طرح لبخند از طریق ارتودنسی یکی از روش های مرسومی است که می توان از آن استفاده نمود.

تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

هزینه ای که برای اصلاح طرح لبخند قابل پرداخت است می تواند ارزش این هزینه را داشته باشد و قابل توجیه است. زیبایی که از طریق اصلاح در دندان ها اتفاق می افتد و تاثیر اصلاح طرح لبخند می تواند حتی در سرنوشت زندگی یک فرد موثر باشد. پس هزینه ای که هر کسی در این زمینه می کند قابل قیاس با زیبایی با اصلاح دندان ها نیست.

اگر چه هزینه های طرح لبخند مقداری گران به نظر می رسد ولی با یک بار انجام این عمل، می توان تا سال ها از زیبایی چهره خود لذت ببرید و این لبخند را به دیگران هدیه بدهید.

از دیگر روش های متداول که می تواند چهره و دندان ها را واقعی و زیبا نشان دهد چیست؟

از دیگر روش هایی که می تواند چهره هر فردی را زیبا کند و فرو رفتگی لب ها و یا صورت آن ها را بهبود ببخشد استفاده از ایمپلنت دندان است. بهترین ایمپلنت دندان را باید در بهترین مراکز ایمپلنت دندان انجام داد. این مراکز از نوع بهترین مواد و پیچ های ایمپلنت استفاده می کنند که می تواند همخوانی خوبی با بدن و استخوان های فک داشته باشد.

کاشت دندان خوب تاثیر زیادی در زیبایی چهره هر کسی که به دلایل مختلف دندان های خود را از دست داده است دارد. دندان هایی که از دهان به دلیل پوسیدگی خارج شده اند با استفاده از روش کاشت دندان می تواند برای دندان های جلویی که لب ها به صورت فرو رفته شده اند گزینه مناسبی باشد.

اصلاح کدام دندان ها در تاثیر اصلاح طرح لبخند موثر است؟

به طور کلی دندان های قسمت جلویی دهان که بیشتر در معرض دید می باشند بیشترین تاثیر اصلاح طرح لبخند را دارند. این دندان ها به علت دیده شدن در هنگام صحبت کردن و خندیدن بیشترین دیده شدن توسط افراد را دارند و اگر شکستگی و یا لب پر شدن دندان ها وجود داشته باشد به سرعت نشان داده می شود.

زرد و سیاه بودن دندان های جلویی نیز می تواند تاثیر زیادی در زشت جلوه دادن چهره افراد به صورت زیاد داشته باشد. پس با اصلاح دندان ها هم از نظر ظاهری و مرتب بودن و هم از نظر سیاه نبودن آن ها تاثیر غیر قابل انکار می تواند داشته باشد.

تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره

از نظر علم روانشناسی چقدر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی موثر باشد؟

از نظر علم روانشناسی در درجه اول چشم ها تاثیر زیادی در زیبایی یک فرد را دارد و در درجه دوم دندان ها و طرح لبخند زیبا موثرترین عضو در چهره هست که می تواند بر زیبایی هر شخصی تاثیر مستقیم داشته باشد. دندان های ه9ر فرد حتی می تواند از نظر این علم شخصیت و رفتار افراد را نیز پیش بینی نماید.

خیلی از افراد موفق به صورت میانگین افرادی منظمی هستند که حتی یک بار مسواک زدن را از برنامه روزانه خود حذف نمی کنند و شاید هم به خاطر داشتن یک برنامه ریزی برای زندگی خود اینقدر موفق هستند.

علم روانشناسی می تواند به صورت دقیق از روی چهره و یا دندان های هر شخصی به صورت نود درصد شخصیت هر فردی را تخمین بزند و این تخمین می تواند خیلی زیاد درست از آب دربیاید.

اطلاعات بیشتر
هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند در سال 1402 | دندانپزشکی ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button