طرح لبخند هالیوودی چیست؟ | لبخند هالیوودی | کلینیک ژنیک

طرح لبخند هالیوودی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

طرح لبخند هالیوودی

طرح لبخند هالیوودی(Hollywood smile design) چیست؟ و چگونه می توانیم با کمترین هزینه بهترین طرح لبخند زیبا را ایجاد نماییم؟

برای داشتن یک طرح لبخند هالیوودی و لبخند زیبا باید یک سری مولفه ها و زمینه های اولیه را فرد داته باشد و یا فراهم و ایجاد نمود، تا به طرح مورد نظر دست پیدا کرد.

در این مقاله قصد داریم مقوله طرح لبخند هالیوودی را مو شکافانه و به صورت دقیق مورد بحث و بررسی قرار دهیم و دلایل استفاده از این طرح را بازگو کنیم.

در ادامه شما عزیزان می توانید با تماس از طریق سایت ما و در قسمت تماس با ما با مجموعه بزرگ کلینیک تخصصی دندانپزشکی ژنیک در ارتباط باشید و هر آن چه در مد نظر شما برای طراحی لبخند زیبا نیاز درید از ما بخواهید.

طرح لبخند هالیوودی چیست؟ | قیمت لبخند هالیودی | کلینیک ژنیک

چرا طرح لبخند هالیوودی در حال فراگیری است؟

طرح لبخند هالیوودی: از آنجایی که انسان ها همواره به دنبال زیبایی و زیبا بودن هستند، این مسئله می تواند در زندگی شخصی و اجتماعی افراد تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

پس در نتیجه می توان پی به فراگیری و همه گیری این موضوع ببریم.طرح لبخند هالیوودی از آنجایی آغاز شد که هنرپیشه های معروف سینمایی در آمریکا به ایجاد تحول و تغییر در قسمتی و یا تمام دندان های خود این امکان را بوجود آوردند.

این کار را کردند تا بهتر دیده شوند و چشم مخاطب خود را به چهره و لبخند خود که دندان ها نیز جزء مهمی از آن را تشکیل می دهند خیره نمایند.

بعد از این که این طرح کار خود را در سینما انجام داد با ایجاد یک چهره و لبخند خوب به سرعت در حال گسترش بین افراد عموم جامعه قرار گرفت.

این طرح که توانسته است بازارهای تبلیغاتی را به سوی خود جلب نماید و تبدیل به یک صنعت گردیده است. در پس آن می توان با چهره ای زیبا کالاها و یا محصولات زیادی را با کسانی که با چهره های تغییر یافته با این روش تبلیغات گسترده ای نمود و از این طریق چرخ صنعت نیز به چرخش در می آمد و سود سرشاری نصیب چهره های مطرح و صنایع مختلف نمود.

برای داشتن طرح لبخند هالیوودی چه دندان هایی در دهان تغییر می کنند؟

برای این که یک طرح لبخند هالیوودی داشته باشیم معمولاً چهار دندان جلویی بالا و چهار دندان پایینی جلو مورد هدف است و کار بر روی این هشت دندان صورت می گیرد.

تمام تلاش و تمرکز یک دندانپزشک بر روی این هشت دندان جلویی بالا و پایین منعطف است به علت این که دندان های جلویی بیشتر در دید هستند و تاثیر زیادی در چهره افراد نمود می کند.

پس می طلبد که دندانپزشک بر روی دندان های جلویی کار کند و از روش های مرسوم از قبیل لمینت دندان و یا کامپوزیت دندان استفاده نماید.

 اگر در جایی از دهان دندانی کشیده شده است با استفاده از ایمپلنت دندان جای خالی این دندان ها را پر نماید و از متدهای زیبا و سفید برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده نماید.

طرح لبخند هالیوودی چیست؟ | قیمت لبخند هالیودی | کلینیک ژنیک

هزینه ها و قیمت طرح لبخند هالیوودی چقدر است؟

برا ی داشتن یک طرح لبخند هالیوودی باید هزینه زیادی کرد. البته تنوع در این مورد زیاد است و می توان با توجه به برخورداری توان مالی، در انتخاب خود مختار بود.

نمونه ترمیم و سفید کردن دندان ها با روش کامپوزیت دندان ارزان ترین و اقتصادی ترین مدلی است که می توان استفاده نمود از مزایای استفاده از این روکش ها برای سفید کردن دندان ها می توان به آسیب نرساندن به مینای دندان و غیر تهاجمی بودن آن اشاره کرد. دیگر این که هزینه این روش پایین تر از دیگر روش ها است.

بیشترین موارد برای سفید کردن دندان و یا پوشاندن و ترمیم های دندان و یا لب پر شدن ها را می توان با لمینت دندان سرامیکی پوشش داد.

این نوع از لمینت که هزینه نسبتاً بالایی نسبت به دیگر روش ها دارد ولی در عوض می تواند تضمین کننده سفیدی در کنار زیبایی و ارائه طرح لبخند هالیوودی را داشت.

روش های ایجاد طرح لبخند کدامند؟

از روش های متفاوتی می توان برای ایجاد یک لبخند زیبا استفاده نمود. در ابتدا باید زیر ساخت دندان ها مورد بررسی و کاوش قرار گیرد.

دندانپزشک با استفاده از ابزارها و روش های نوین و از طرح های متفاوت و مختلف می تواند در زمینه طرح لبخند مناسب برای یک فرد به جمع بندی مناسبی برسد.

به عنوان مثال: اگر دندان های یک فرد که کاندید برای ایجاد طرح لبخند هالیوودی است، کج و ماوج و یا به هم ریختگی و وجود فاصله بین  دندان ها باشد،با استفاده از ارتودنسی دندان ها می توان آن ها را درمان نمود.

در ابتدا نسبت به ترمیم و رفع به هم ریختگی و یا به رفع موارد ذکر شده پرداخت و بعد از برطرف شدن این ناهنجاری ها می بایست نسبت به سفید کردن و ایجاد طرح مناسب برای داشتن یک لبخند زیبا اقدام نمود.

طرح لبخند هالیوودی چیست؟ | قیمت لبخند هالیودی | کلینیک ژنیک

آیا با استفاده از ونیرهای پرسلن می توان ایجاد طرح لبخند مناسب داشت؟

با استفاده از روکش های پرسلن که مقاومت فوق العاده از خود در برابر فشارهایی که بر اثر برخورد با غذاها و یا میوه های سفت متحمل می شوند، می توان استفاده نمود. این ونیرها که سفیدی خاص و قابل پسندی دارند، می تواند گزینه مناسبی برای داشتن یک طرح لبخند هالیوودی باشد.

ماندگاری طرح لبخند هالیوودی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

خیلی ها پرسیده اند که ما چقدر می توانیم روی ماندگاری و طول عمر یک طرح لبخند هالیوودی حساب باز کنیم و به اصلاح چقدر ماندگاری دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت و پرسید که از چه روشی برای این کار استفاده شده است.

به عنوان مثال: اگر از روش کاشت دندان فوری استفاده شده است و سفیدی دندان ها از مواد عالی که برای ساخت تاج دندان مورد استفاده قرار گرفته است، در این زمینه نگرانی خاصی وجود ندارد.

اگر از روش بلچینیگ برای این کار مورد استفاده قرار گرفته است نباید انتظار زمان زیادی برای ماندگاری با روش بلیچینگ را داشت.

البته این را هم نباید فراموش کنیم که طرز زندگی و عادت های افراد و یا رعایت یا عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و یا تغذیه می تواند بر ماندگاری کم و یا طولانی مدت در داشتن یک طرح لبخند هالیوودی نقش مهمی داشته باشد.

طرح لبخند هالیوودی چیست؟

سخن پایانی

طرح لبخند هالیوودی در ابتدا برای استفاده از این روش برای جذب مخاطبان بیشتر و ایجاد یک جاذبه و یک محرک خاص برای داشتن مخاطبی بیشتر در سینماها استفاده می شد. 

به تدریج این روش تبدیل به یک مدل گردید که در جوامع مختلف روز به روز گستردگی زیادی پیدا کرد و از سینما به جامعه و به خانه ها نفوذ پیدا نمود و همه گیر شد.

این مدل که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است تبدیل به یک تخصص و علم گردید که می توان با استفاده از آن برای تبلیغات و بیشتر دیده با استفاده از زیبایی لبخند مورد بهره برداری قرار گرفت.

اطلاعات بیشتر
9 روش درمان طرح لبخند لثه ای با جراحی و بدون جراحی | ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button