معایب اصلاح طرح لبخند | چقدر این موضوع واقعیت دارد؟ | ژنیک

معایب اصلاح طرح لبخند چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

معایب اصلاح طرح لبخند را چگونه بدانیم؟

معایب اصلاح طرح لبخند ، چقدر این موضوع می تواند واقعیت داشته باشد؟ کسانی که به دنبال اصلاح طرح لبخند خود هستند، همیشه درون خود یک ترس نهفته ای دارند و از عوارض اصلاح طرح لبخند خود می ترسند و در شک و تردید هستند.

ما در این مقاله صفر تا صد این موضوع را به صورت موشکافانه توضیح خواهیم داد و در خصوص نگرانی شما شفاف سازی خواهیم نمود.

اگر شما بدنبال زیباسازی لبخند خود و به طور کلی می خواهید چهره ای زیبا داشته باشید، باید از روش های درست و اصولی آن که توسط متخصصین این شاخه دندانپزشکی، در بهترین مراکز تخصصی دندانپزشکی در غرب تهران ارائه می شود، مراجعه داشته باشید.

این متخصصین از بهترین دندانپزشکان، انتخاب شده اند و در قدم اول با مشاوره های که به شما می دهند نگرانی های شما را در این زمینه برطرف خواهند کرد.

توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید از مضرات ناشی از معایب اصلاح طرح لبخند در امان باشید به هیچ وجه به دندانپزشک ناشناس و غیر حرفه ای مراجعه نکنید.

معمولاً دندانپزشکان حرفه ای و قابل اعتماد و متخصص در مراکز بزرگ که از متخصصین زیادی در تمامی رشته های تخصصی دندانپزشک، کار می کنند به کار گرفته می شوند. این مراکز دارای نام  و نشان و سایت مشخص هستند و پاسخ گوی مشکلات مشتریان خود نیز می باشند.

معایب اصلاح طرح لبخند

گام اول معایب اصلاح طرح لبخند

اولین گام معایب اصلاح طرح لبخند ، می تواند با استفاده از روش لمینت دندان اتفاق بیفتد که اگر به متخصص این رشته مراجعه نشود، شاید بتواند برای شما دردسر ساز باشد.

برای زیباسازی طرح لبخند از طریق لمینت گذاری، در ابتدا متخصص این رشته با تراش مینای دندان و با قالب گیری مطمئن و درست، اقدام به ساخت لمینت مناسب دندان های شما خواهند کرد.

عدم قالب گیری صحیح و عدم ساخت لمینت دندان درست، یکی از حساس ترین نقطه شروع عوارض اصلاح طرح لبخند می تواند باشد، اگر توسط  دندانپزشکان بی تجربه این کار صورت پذیرد. اگر دندانپزشکان غیر معتمد در همین گام اول اشتباه کنند، شاید دیگر جای جبران نباشد.

اگر در قالب گیری دندان دقت کافی صورت نگیرد به علت این که مینای دندان تراشیده شده است، ممکن است لمینت دندان به خوبی بر سطح دندان ننشیند و باعث نفوذ آب و یا باکتری به زیر لمینت ها گردد و باعث تخریب دندان ها شود.

این مورد فقط از طریق دندانپزشک بی تجربه می تواند اتفاق بیافتد ولی متخصص این کار در این خصوص آموزش دیده و حتی یک درصد خطا نیز ندارد.

معایب اصلاح طرح لبخند

گام دوم معایب اصلاح طرح لبخند

دومین گام معایب اصلاح طرح لبخند، می تواند از ارتودنسی دندان ها توسط غیر متخصص این رشته اتفاق بیفتد. اصلاح طرح لبخند به صورت زنجیروار و به صورت یک حلقه بسته به یک دیگر متصل هستند و باید در یک مرکز و کلینیکی که تمامی این خدمات را یک جا ارائه می دهند، انجام شود.

شاید در جایی نیاز باشد که از متخصص ارتودنسی دندان برای اصلاح طرح لبخند کمک گرفته شود. اگر به مراکزی که کلیه این خدمات را یک جا ارائه می دهند، مراجعه کنیم، می توانیم زودتر و با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به انجام اصلاح طرح لبخند برسیم و از عوارض اصلاح طرح لبخند در امان باشیم.

معایب اصلاح طرح لبخند

گام سوم معایب اصلاح طرح لبخند

ایجاد تقارن در بین دندان ها و استفاده از رنگ مناسب برای سفید کردن دندان ها گام سوم جلوگیری از عوارض اصلاح طرح لبخند می تواند باشد. قرینه سازی درست و اصولی در دندان ها و عدم کوتاه و یا بلند بودن یک سمت از دندان ها در هر کدام از فک ها، می تواند در زیبایی طرح لبخند تاثیرگذار باشد.

بعضی از دندانپزشکان بی تجربه دقت کافی در این خصوص ندارند و ظاهر افراد را بدون دقت در تقارن بین دندان ها اقدام به اصلاح طرح لبخند می کتند. 

نکته دیگری که می تواند در زیبایی و قابل توجه نمودن طرح لبخند موثر واقع شود، سفید کردن به اندازه دندان ها و استفاده از روش بلیچینگ دندان به نسبت رنگ پوست چهره هر فرد می باشد.

متخصصین در این رشته این موضوع را حتماً مد نظر قرار می دهند که رنگ دندان ها که توسط متخصص بلیچینگ سفید شده است، نباید آنقدر سفید باشد که در بیننده احساس مصنوعی بودن ایجاد کند و یا بالعکس نباید تیره تر از پوست باشد که اصلاً زیبایی در چهره ایجاد نکند.

رنگ دندان که از طریق بلیچینگ دندان ایجاد می شود، باید یک رده و یا یک درجه از رنگ چهره فرد روشن تر و سفیدتر باشد که زیبایی خاصی به چهره بدهد.

اگر این اتفاق نیفتد می تواند یکی دیگر از معایب اصلاح طرح لبخند باشد.

معایب اصلاح طرح لبخند

گام چهارم عوارض اصلاح طرح لبخند

ترمیم و کاشت دندان های از دست رفته و آن دسته از دندان هایی که در طول مدت زندگی بر اثر پوسیدگی و یا عدم رعایت بهداشت دندان ها دچار تخریب و یا شکستگی ناشی از تخریب، از طریق باکتری ها شده اند، باید از روش ایمپلنت دندان به روش اصولی توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران که می تواند از عوارض اصلاح طرح لبخند شما عزیزان بکاهد، انجام شود.

معمولاً قیمت ایمپلنت دندان در این مراکز به صورت دقیق با توجه به نوع مواد اولیه ای که برای ساخت آن استفاده شده و یا از برند خاصی و یا تولید کننده کشور خاصی که این محصول را تولید کرده است، محاسبه خواهند شد.

وقتی دندان های از دست رفته، مخصوصاً دندان های جلویی که نمود بیشتری در ظاهر دارند و قابل مشاهده هستند را با روش ایمپلنت دندان توسط متخصص این رشته در بهترین مراکز دندانپزشکی می کاریم، می توان به بهبود وضعیت اصلاح طرح لبخند امیدوار بود.

معایب اصلاح طرح لبخند

گام پنجم عوارض اصلاح طرح لبخند

در گام پنجم عوارض اصلاح طرح لبخند، می توان به اصلاح از طریق روش کامپوزیت دندان اشاره نمود که یکی از بهترین روش ها می باشد. در این روش اگر به مراکز فیک و غیر استاندارد مراجعه کنیم که زیر نظر وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کار نمی کنند و عموماً برای کسب سود بیشتر از مواد رزین کامپوزیتی غیر استاندارد و غیر بهداشتی استفاده می کنند، باعث ایجاد عوارض جبران ناپذیر در دندان های بیماران می شوند.

مراکز بزرگ تخصصی در دندانپزشکی، هیچ وقت از مواد غیر استاندارد و غیر بهداشتی استفاده نمی کنند. این مراکز به علت استفاده از دندانپزشکان باتجربه در تمامی تخصص ها از مواد عالی و درجه استفاده می کنند تا رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورند و به دنبال سود زیاد موقتی نیستند.

اطلاعات بیشتر
روش های جلوگیری از ساییدگی دندان ها ( 4 علت ایجاد و 5 راه درمان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button