قیمت سفید کردن دندان چقدر است؟ | هزینه سفید کردن دندان ها | کلینیک ژنیک

قیمت سفید کردن دندان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

قیمت سفید کردن دندان 

قیمت سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان (toot bleaching) معمولاٌ در دندانپزشکی ها و کلنیک ها قیمت ها متفاوت هست و بستگی به نوع و روش سفید کردن یا بلیچینگ دندان دارد.

از جمله روش هایی که وجود دارد می توان به لمینت ونیر دندان، بلیچینگ دندان و یا کامپوزیت دندان اشاره کرد که هر کدام ویژگی و روش خاص خود را دارند ولی روش بلیچینگ دندان نسبت به بقیه روش ها برتری دارد و بهتر است.قیمت سفید کردن دندان برای سال 1401 چقدر است؟

قیمت ها از مبلغ 800000 تومان برای مواد ایرانی شروع می شود و تا 2500000 تومان در حال حاضر می رسد.

البته با تورم روزانه که با آن دست به گریبان هستیم و مواد مورد استفاده که اکثراً وارداتی هستند و نرخ ارز خارجی بر آن دخیل است. قیمت سفید کردن دندان روز به روز متغیر می باشد و قیمت ثابتی را نمی توان متصور بود و این قیمت های اعلامی را می توان به عنوان پایه نام برد.

قیمت سفید کردن دندان چقدر است؟ | هزینه سفید کردن دندان ها

مزایای سفید کردن دندان به روش بلیچینگ نسبت به لمینت ونیر و کامپوزیت چقدر است؟

اگر بخواهیم از مزایای سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ را نام ببریم می توان به زمانبری کم و اثر گذاری و زیبایی بیشتر نام برد.

در این روش از مواد سفید کننده یا همان پراکسید هیدروژن که بر روی دندان قرار می گیرد و با استفاده از دستگاه مخصوص این کار که با لیزر و یا گرمادهی مواد است به درون دندان ها نفوذ کرده و باعث درخشندگی و سفیدی سطح دندان ها می شود.هر چند که قیمت سفید کردن دندان با لیزر کمی بیشتر از دیگر روش ها می باشد.

اما در لمینت دندان و یا کامپوزیت تنها با استفاده از یک روکش سفید سرامیکی که فقط عیب های ظاهری را می پوشاند و نمایی ظاهری را بهتر می کند و در حقیقت زیر آن معایب پوشیده است.استفاده از این روش لمینت و کامپوزیت نسبت به قیمت آن برای قشر متوسط جامعه پیشنهاد خوبی است.

در روش بلیچینگ به علت اینکه فقط دندان ها سفید می شود و شکستگی ها را نمی توان پوشاند استفاده از لمینت و کامپوزیت مزیت بهتری دارد و به عنوان روکشی سفید می توان استفاده کرد.

قیمت سفید کردن دندان چقدر است؟ | هزینه سفید کردن دندان ها

علت تیره یا زرد شدن دندان ها چیست؟

اگر بخواهیم از دلایل تیره یا زرد شدن دندان هایمان بدانیم باید آن را در رفتارمان مانند کشیدن سیگار و قلیان و یا اینکه از مسواک استفاده می کنیم یا نه.

   در استفاده از مواد غذایی مانند نوشیدن چای و قهوه پر رنگ و نوشابه های گازدار و یا استفاده از مواد غذایی دارای رنگ های صنعتی که اثر آن مدت ها روی دندان ما می ماند بستگی زیادی می تواند داشته باشد.

استفاده از بلیچینگ یا سفید کننده دندان به چند صورت انجام می شود؟

معمولاً سفید کردن دندان به دو روش بلیچینگ آفیس(داخل مطب) و یا بلیچینگ هوم(داخل خانه) صورت می پذیرد.مزایای استفاده در مطب هر چند قیمت بالاتری دارد و قیمت سفید کردن دندان خیلی بیشتر است ولی با استفاده از لیزر و محلول قوی تر انجام می شود که می تواند کیفیت کار را بالا ببرد و در زیبایی و فیس افراد نمای بهتری داشته باشد.

اما سفید کردن در خانه هر چند قیمت کمتری دارد ولی به علت استفاده از دستگاه گرماده شاید آن کیفیتی که انتظارش را داریم نداشته باشد.در هر صورت کیفیت کار بستگی به استفاده از مواد سفید کننده که از چه برند و از چه کشوری مورد استفاده قرار می گیرد نیز می تواند داشته باشد.

قیمت سفید کردن دندان چقدر است؟ | هزینه سفید کردن دندان ها

عوارض و معایب و همچنین برتری و محاسن سفید کردن دندان ها چیست؟

از عوارض و معایبی که برای سفید کردن دندان ها می توان نام برد این است که ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت و درد کند.

کسانی که دندان های خود را پر کرده اند واد پر شده به رنگ تیره تر درمی آید و نمای خوبی در دهان ندارد این افراد یا باید ماده پر شده دندان خود را بتراشند و بعد از سفید کردن دندان خود با مواد همرنگ با آن دندان خود را پر کنند.

کسانی که هنوز دندان های خود را پر نکرده اند بهتر است که در ابتدا نسبت به سفید کردن دندان های خود اقدام کنند و بعد دندان خود را پر کنند که دندان ها دوچار دو رنگی نشود.

از معایب سفید کردن دندان ها ، می توان به دائمی نبودن سفید کننده ها اشاره کرد. انجام این کار تا یک مقطع خاصی سفیدی ماندگار است و بعداً دوباره باید این کارانجام شود.از محاسن آن هم می توان به سفیدی با کیفیت و روشی کم خطر و همچنین برتری نسبت به لمینت و کامپوزیت اشاره نمود.

قیمت سفید کردن دندان چقدر است؟ | هزینه سفید کردن دندان ها

آیا جرم گیری بهتر است یا بلیچینگ و سفید کردن دندان ها

باید بگوییم که جرم گیری روشی بروساژ است که جرم ها و لکه های باقیمانده بر روی دندان ها از بین می برد ولی نسبت به سفیدی تاثیر زیادی ندارد ولی بلیچینگ چون از مواد سفید کننده استفاده می کند درخشندگی خاص در دندان ها می توان مشاهده کرد.

در حقیقت باید بگوییم جرم گیری مقدمه ای است برای سفید کردن دندان ها یعنی اینکه قبل از سفید کردن دندان ها باید حتماً جرم گیری اساسی صورت گیرد بعد نسبت به سفید کردن اقدام شود.پس نمیتوان گفت که یکی بر دیگری تقدم دارد و بلکه هر کدام مکمل یکدیگرند.

بلیچینگ یا سفید کردن دندان در چه سنی بهتر است انجام شود؟

سفید کردن دندان ها را معمولاً از سنین 18 سال به بالا بهتر است انجام شود. برای کودکان اصلاً توصیه نمی شود.دندان های کودکان به علت اینکه هنوز به رشد کافی و تکمیلی نرسیده است نباید نسبت به سفید کردن آن اقدام کرد.کودکان به علت حساسیت بیشتر دندان هایشان احتمالاً با درد همراه یاشد و نباید انجام داد.

قیمت سفید کردن دندان چقدر است؟ | هزینه سفید کردن دندان ها

جه کسانی از بلیچینگ و سفید کننده دندان استفاده می کنند؟

معمولاً قشر بانوان جامعه به علت اینکه شکل ظاهری متفاوت و زیبا به دندان ها می دهد از مشتریان پر و پا قرص بلیچینگ هستند.

کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی برای جذب مشتریان بیشتر، معمولاً برای قیمت سفید کردن دندان از شرایط اقساط و چکی نیز برای جذب مشتری استفاده می کند.

البته کلینیک دندانپزشکی تخصصی ژنیک از این قاعده مستثنا نیست و اقدامات و امکانات خوبی برای جلب رضایت مشتریان خود در زمینه مهیا کرده است.

شما عزیزان با مراجعه به سایت کلنیک دندانپزشکی ژنیک می توانید در طول ایام هفته نسبت به تماس با کارشناسان ما و دریافت وقت نسبت به بلیچینگ دندان خود و برآورد قیمت سفید کردن دندان، اقدام نمایید.

شما عزیزان می توانید از جشنواره های موجود در سایت ما نیز کمال استفاده را ببرید و از تخفیفات ماهانه و هفتگی ما استفاده کامل را ببرید.

در پایان این مقاله لازم است از مشتریان گرامی که نظرات و پیشنهادات سازنده خود که در هر چه بهتر شدن خدمات ما ابراز داشتند تشکر گردد.

اطلاعات بیشتر
کلینیک دندانپزشکی در منطقه 1 تهران (تجریش، زعفرانیه، ونک)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button