متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران | کلینیک دندانپزشکی ژنیک

متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران

زمان مطالعه: 5 دقیقه

متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران را چگونه بشناسیم؟

متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران کیست؟ این سوالی است که شاید خیلی از کسانی که در غرب تهران و یا در شمال غرب تهران ساکن هستند بپرسند؟ معمولاً مراکز بزرگ دندانپزشکی وقتی در مکانی جدید تاسیس می شود، شاید کسی از سوابق و تجربیات این مراکز و کلینیک ها اطلاعی نداشته باشد.

ما در این جا و در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز و کلینیک تخصصی دندانپزشکی در غرب تهران که از دندانپزشکان متخصص در تمامی رشته ها از دندانپزشکی تخصصی کودکان گرفته تا بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران و تا بهترین متخصص درمان ریشه دندان، همه و همه به صورت متمرکز در یک جمع شده اند.

این موضوع به این علت است که شما عزیزان ساکن این منطقه از تهران (غرب تهران و شمال غرب تهران) به سهولت و به آسانی بتوانید تمامی خدمات دندانپزشکی خود را  یکجا دریافت نمایید.

حتی از عکس دیجیتال سه بعدی با دستگاه های فوق پیشرفته که در این مرکز ارائه می شود، از این گونه خدمات  به خوبی می توانید استفاده نمایید.

مرکز کلینیک تخصصی دندانپزشکی ژنیک یکی از بهترین این مراکز خدمات دندانپزشکی در غرب و شمال غرب تهران می باشد که با هدف کمک به بهبود و ترمیم و یا کاشت دندان با کیفیت در شمال تهران برای کسانی که نیاز به این گونه خدمات دارند، این مرکز تاسیس گردیده است.

بهترین متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران کسانی هستند که در بهترین مراکز کلینیک تخصصی دندانپزشکی کار می کنند.

این پزشکان به علت تجارب و دانش بالایی که دارند، در این مراکز کار می کنند. این مراکز از بهترین دستگاه های استاندارد دندانپزشکی روز دنیا بهره می برد.

این مراکز با بهترین متخصصان درمان ریشه دندان قرارداد دارند و این یک رابطه دوطرفه است. بهترین متخصصان در بهترین مراکز دندانپزشکی کار می کنند.

متخصص درمان ریشه دندان

بهترین متخصص درمان ریشه دندان (اندودنتیست) در غرب تهران چگونه ریشه دندان را درمان می کند؟

متخصص درمان ریشه دندان یا اندودنتیست در ابتدا با تهیه عکس از دندان و ریشه آن و با بررسی و معاینه دندان دارای التهاب به شکل ظاهری، و یا به صورت تخصصی تر با عکس هایی که از دندان تهیه می کند، پی به عفونت ریشه دندان می برد.

این متخصصان پس از معاینه و اطمینان از عفونی شدن دندان با تجویز داروی چرک خشک کن و مصرف آنتی بیوتیک برای بیمار، سه تا پنج روز برای بهبود التهاب دندان وی و رفع نسبی چرک دندان ایشان منتظر می مانند.

پس از پنج روز، وقت درمان به بیمار داده می شود و بعد از مراجعه بیمار، با استفاده از تزریق بی حسی موضع ای به زیر دندان بیمار، آن قسمت از دهان را برای برداشتن پالپ ملتهب و چرکی آماده می کنند.

بعد از بی حسی، متخصص درمان ریشه دندان با ابزارهای خاص دندانپزشکی اقدام به سوراخ کردن روی دندان آسب دیده می کند. در ادامه با مته ای نازک پاپ های عصبی که عفونی شده اند را تخلیه و کانال های ریشه را کاملا شستشو و ضد عفونی می کند.

در ادامه با قراردادن ماده زیستی یا بیو سازگار که از یک ماده لاستیکی به نام گاتا پرگا می باشد، کانال دندان تخلیه شده را با این مواد پر می کند. در ادامه با سیمان مخصوص ریشه مابقی جاهای خالی کانال ریشه پر و فضای پر شده بسته می شود.

بعد از این کار با نوعی روکش که می تواند با انتخاب بیمار باشد و یا پزشک، روی دندان تاج گذاشته می شود.

متخصص درمان ریشه دندان

متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران چه عواملی را باعث تخریب ریشه دندان می داند؟

بهترین متخصص درمان ریشه دندان عوامل متعددی را برای عفونت و یا پوسیدگی ریشه دندان می داند. یکی از این عوامل که مهمترین دلیل نیز می تواند باشد، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و آلودگی و وجود باکتری های اسیدی که منجر به پوسیدگی و تخریب و سوراخ شدن قسمتی از دندان و در نهایت نفوذ به ریشه دندان می شود، می باشد.

تخریب ریشه دندان می تواند پالپ داخل دندان را عفونی کند و باعث تورم در لثه و درد شدید در بیمار گردد. متخصص درمان ریشه دندان توصیه می کند که از زمان دوران کودکی اقدام به مسواک زدن و شستشوی مرتب دندان های خود کنید.

رعایت بهداشت دندان و مسواک زدن می تواند تا 90 درصد جلوی خرابی و پوسیدگی دندان ها را بگیرد. در مرحله دوم و از مهمترین عوامل بعد مسواک زدن، مراجعات دوره ای و مداوم به دندانپزشک و متخصص درمان ریشه دندان می باشد که می تواند به نوعی پیشگیری از خرابی دندان و ریشه دندان باشد.

در بحث سلامت دندان، پیشگیری حرف اول را می زند و تا وقتی که تخریب دندان در مراحل ابتدایی خود است و وقتی پیشگیری پیش دستانه داشته باشیم، بی شک در سلامت دندان خود موفق بوده ایم و هیچ دندانی را از دست نخواهیم داد.

متخصص درمان ریشه دندان

در بهترین مراکز درمان ریشه دندان به صورت تخصصی چه خدمات دیگری ارائه می شود؟

در بهترین مراکز تخصصی درمان ریشه که از متخصص درمان ریشه دندان استفاده می کند، خدمات گسترده تخصصی ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به ارتودنسی دندان اشاره کرد.

این مرکز از متخصصین درجه یک برای ارتودنسی دندان بیماران خود استفاده می کنند. این متخصصین با ابزارهای نوین و بروزی که دارند می توانند بهترین خدمات را در این زمینه ارائه دهند.

در این مرکز خدماتی نظیر دندانپزشکی کودکان در تمامی زمینه های دندانپزشکی کودک ارائه خدمت می شود. همچنین در مورد خدمات زیبایی لبخند و طرح زیبایی لبخند فعالیت گسترده و خوبی ارائه می شود.

تخصص های لمینت دندان با کیفیت و همچنین قیمت کامپوزیت دندان مناسب نیز از دیگر خدمات مهم این مرکز می باشد. برای این که از خدمات گسترده کلینیک تخصصی دندانپزشکی ژنیک استفاده کنید با همکاران ما در قسمت تماس با ما در سایت ما در تماس باشید.

متخصص درمان ریشه دندان

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که بهترین متخصص درمان ریشه دندان را که در بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی کار می کند را به شما معرفی نماییم. این پزشکان که باتجربه ترین و ماهرترین دندانپزشکان کشور هستند در یک جا جمع شده اند و تحت مدیریت واحدی اقدام به خدمات گوناگون تخصصی و زیبایی دندان می نمایند.

اطلاعات بیشتر
ارتودنسی دندان در زمان بارداری | کلینیک دندانپزشکی ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button