درمان ریشه دندان با روش های نوین چگونه است؟ دندانپزشکی ژنیک

درمان ریشه دندان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

درمان ریشه دندان با روش های نوین

درمان ریشه دندان با روش های نوین چگونه انجام می شود؟ در گذشته های نه چندان دور و در حدود بیست تا سی سال پیش از روش های قدیمی و ابتدایی برای درمان دندان ها مورد استفاده قرار می گرفت. این روش ها با ابزارهای نه چندان پیشرفته برای درمان دندان ها استفاده می شد.

اما امروزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روزی که اختراع شده است، می توان به بهترین وجه ممکن از این خدمات استفاده نمود.

از جمله پیشرفت های شگرفی که در زمینه دندانپزشکی در حال حاضر اتفاق افتاده است، می توان به رادیوگرافی نوین اشاره نمود. عکس های سه بعدی و دیجیتالی که از دندان انداخته می شود می توان درمان مناسب تری را اتخاذ نمود.

امروزه با ساخت و استفاده از دستگاه روتاری می توان کانال ریشه را دقیق تر بازسازی کرد و بهترین نتایج را با این روش گرفت. استفاده از این دستگاه می تواند برای بیمار، درد کمتری به همراه داشته باشد.

این دستگاه به علت جنس و حالت خاص خود می تواند به شکل درست در کانال ریشه قرار گرفته و استفاده از این روش به بهبود زمان درمان و کیفیت و دقت در معالجه را باعث شود.

درمان ریشه دندان با روش های نوین

استفاده از دستگاه سه بعدی سازی طرح لبخند دیجیتال به عنوان روش نوین و جدید

یکی دیگر از طرح های جدید و نوین در ایجاد لبخندی زیبا و هالیوودی استفاده از دستگاه های مدرن با بهره گیری از برنامه های نرم افزاری دیجیتال می باشد.

این طرح نوین که برای درمان ریشه دندان با روش های نوین نیز کاربرد دارد و می توان از نرم افزارهای زیبایی به بازسازی و ترمیم و درمان ریشه دندان با روش های نوین کمک خوبی نمود.

استفاده از فلزات طلا ، نیکل و تیتانیوم برای روکش ، ترمیم و ساخت پروتزهای مصنوعی از جمله مواد نوین و جدید می باشد

در طی یک دهه اخیر فلزات جدیدی که با استخوان های فک و کلاً با بدن انسان های همخوانی خوبی دارند، استفاده گسترده و به کارگیری شده است.

از طلا برای ساخت روکش های بادوام و مستحکم که ضد زنگ نیز میباشد استفاده زیادی شده است. از فلز تیتانیوم نیز برای ساخت پایه دندان ها کمک خوبی گرفته شده اند.

استفاده از تیتانیوم که برای ساخت دندان های مصنوعی به اسم ایمپلنت دندان که توانسته اند جای دندان های دائمی را به خوبی پر کنند، استفاده بهینه و گسترده می شود.

ابداع چه موادی در حال حاضر می تواند بدون آسیب، پالپ ریشه  دندان را درمان کرد؟

طی یکی دو سال اخیر ماده جدیدی توسط محققان خوب کشورمان کشف و روی چندین نفر آزمایش شده است و به پاسخ گویی مناسب رسیده است، که می تواند به صورت زنده و فعال ریشه های نیمه پوسیده را درمان و ریشه دندان درمان شده با این ماده روح ببخشد و از مرگ دندان جلوگیری نماید.

این ماده سیمانی که غنی از کلسیمی است و خاصیت بیولوژیک دارد، می تواند خود را با بدن و استخوان های ریشه دندان سازگار کند و خاصیت ترمیمی خوبی در ریشه دندان ها ایجاد نماید.

با کشف این ماده که در سازمان های جهانی نیز به ثبت رسیده است، در آینده نزدیک در تمامی کلینیک های دندانپزشکی کشور و همچنین در سطح جهان از این مواد استفاده خواهد شد.

درمان ریشه دندان با روش های نوین

چقدر درمان ریشه دندان با روش های نوین موفقیت آمیز و کمک کننده می باشد؟

با استفاده از درمان ریشه دندان با روش های نوین می توان گفت که درمانی صددرصد همراه با موفقیت که درمان و بهبودی را سرعت بخشیده و توانسته است هم دندانپزشک را و هم بیماران را در زمینه درمان کمک خوبی نماید.

در روش های جدید به علت در دسترس بودن همه امکانات از قبیل عکس های دیجیتال و یا میکروسکوپ های قوی که با آن ها روند کار سرعت می گیرد. این عکس های فوق العاده که تمامی قسمت های دندان را به خوبی و با تمام جزئیات می تواند نشان دهد، کمک مناسبی برای پزشکان برای درمان می باشند.

خیلی از بیمارانی که از روش های جدید که برای درمان دندان های خود استفاده نموده اند سرعت در کار و ادامه روند بهبودی به صورت درست را از مهمترین مزیت ها می دانند.

در قبل از پیدایش این ابزارهای نوین استفاده از مته های دستی که در عصب کشی و ترمیم دندان ها به کندی پیش می رفت با پیدایش مته های برقی و فوق العاده قوی توانایی پزشکان برای ادامه روند درمان دندان ها را سرعت بخشیده است.

درمان ریشه دندان با روش های نوین

سرعت درمان ریشه دندان با روش های نوین چقدر است؟

با استفاده از درمان ریشه دندان با روش های نوین می توان گفت حداقل سرعت درمان به دو برابر و شاید بیشتر رسیده است.

استفاده از امکانات جدید و دستگاه های پیشرفته ای که در حال حاضر وجود دارد و به تازگی اختراع و تولید شده است، کمک بزرگی به سرعت بخشیدن به درمان در دندانپزشکی به صورت کلی و درمان ریشه درمان شده است.

سرعت در کنار دقت و پیشرفت علم دندانپزشکی توانسته است رضایت مشتریان را دوچندان کرده و مشتریان زیاد و جدیدی را جذب کلینیک های دندانپزشکی نماید. این کلینیک با استفاده از درمان ریشه دندان با روش های نوین سود سرشاری را نصیب خود نموده اند.

بیمارانی که ریشه دندان های آن ها به کلی پوسیده باشد و دیگر نتوانند آن ها را در دهان خود نگه دارند، با استفاده از روش کاشت دندان ارزان برای این عزیزان می توان دندانی جدید با همان کیفیت دندان های دائمی خود فرد در دهان بیمار نصب کرد.

درمان ریشه دندان با روش های نوین

کدام کلینیک ها در استفاده از درمان ریشه دندان با روش های نوین در صنعت دندانپزشکی پیشرو هستند؟

از جمله کلینیک های دندانپزشکی که در امر استفاده از درمان ریشه دندان با روش های نوین پیشرو هستند و از این علم جدید و به روز استفاده می کند می توان به کلینیک تخصصی دندانپزشکی ژنیک اشاره کرد.

این کلینیک که از کادر مجرب و متخصص در امر کلیه تخصص های دندانپزشکی از جمله در ایمپلنت دندان در غرب تهران و یا ایمپلنت دندان در شمال تهران بهره می برد می تواند در نواحی شمال و شمال غرب شهر بزرگ تهران برای استفاده از این امکانات برای عموم از ایمپلنت دندان حداکثر استفاده را ببرند.

کلینیک بزرگ ژنیک در منطقه جنت آباد تهران نیز شعبه دارد و شما عزیزان ساکن در منطقه جنت آباد از درمان و نصب با کیفیت ایمپلنت دندان در جنت آباد نیز استفاده نمایید.

اطلاعات بیشتر
اپکسیفیکاسیون ریشه دندان چیست؟ 2 روش درمان آن چیست؟ ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button