جراحی اختلالات دهان و دندان و 2 روش درمان | دندانپزشکی ژنیک

جراحی اختلالات دهان و دندان چگونه انجام می شود؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

جراحی اختلالات دهان و دندان

جراحی اختلالات دهان و دندان برای بهبود وضعیت ظاهری صورت و رفع عیوب جسمی و نواقصی که به صورت ارثی و یا بر اثر عوامل طبیعی، فرد دچار آن شده است را به صورت خلاصه و مفید شرح خواهیم داد.

در این مقاله قصد داریم روش های جراحی اختلالات دهان و دندان و همچنین روش های بهبود وضعیت بیمارانی که به این عارضه گرفتارند را مرتفع سازیم.اگر قصد انجام این گونه عمل و یا داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با متخصصین دندانپزشکی تخصصی ژنیک در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

کسانی که به دنبال جراحی اختلالات دهان و دندان خود هستند، از دو حالت خارج نیست. کسانی هستند که برای زیبایی صورت و چهره خود این کار را انجام می دهند.

در درجه دوم کسانی هستند که در تکلم و یا غذا خوردن و یا بلع غذا، دچار مشکل هستند و به دنبال جراحی این عضو از صورت خود می باشند، تا وضعیت بهتری پیدا کنند و بتوانند به صورت عادی صحبت کنند و یا غذا بخورند.

افرادی که به خاطر زیبایی، دهان و یا دندان های خود را جراحی کنند یا دارای فک بلند هستند و یا اینکه فک کوچکی دارند، با استفاده از جراحی، این عارضه را می توان درمان نمود.

برای درمان و جراحی اختلالات دهان و دندان باید از جراحان فک برای درمان اختلالات دهان و فک و برای درمان اختلالات دندان از جراحان دندانپزشکی متبحر و با تجربه استفاده نمود.

اختلالات در دهان و دندان ، همان طوری که اشاره نمودیم، افراد یا به صورت ارثی و مادرزادی دارای این عارضه هستند و یا اینکه بر اثر آسیب هایی که بر اثر حوادث و یا برخوردهای فیزیکی در مسابقات و یا در نزاع با یکدیگر به این عارضه مبتلا گردیده اند.

جهت دریافت مشاوره در خصوص جراحی اختلالات دهان و دندان و یا کاشت دندان و ایمپلنت دندان با ضمانت مادام العمر را از ما بخواهید و از طریق تماس با ما در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره ای و درمانی دندانپزشکی تخصصی ژنیک استفاده نمایید.

جراحی اختلالات دهان و دندان

هزینه درمان اختلالات دهان و دندان چقدر است؟

برای این که بدانیم هزینه درمان اختلالات دهان و دندان چقدر است؟ باید با مراجعه به مراکز تخصصی دندانپزشکی و معاینه دقیق متخصص این رشته و از طریق عکس هایی که از فک و دهان گرفته می شود هزینه دقیق این گونه عمل ها مشخص می شود.

هزینه اختلالات دهان و دندان

اختلالات دهان و دندان که افراد به صورت مادرزادی به آن مبتلا هستند

افرادی را در جامعه می توانیم ببینیم که به صورت مادرزادی دارای عارضه و اختلالات در دهان و یا دندان و یا به صورت کلی در صورت خود هستند.

این افراد از بدو تولد یا بر اثر ژنتیکی و یا به علت کمبود یک سری ویتامین ها و یا اختلال در رشد اسکلتی از روز تولد با این عارضه بدنیا آمده اند.

این افراد می توانند برای رفع بیماری هایی که در فک و یا اختلال در دندان هایی که در دهان خود دارند با استفاده از جراحان دهان و دندان نسبت به جراحی این عضو از بدن خود اقدام نمایند.

معمولاً کسانی که از بدو تولد دچار عوارض اسکلتی و استخوانی در دهان و یا دندان خود هستند از تکلم و یا بلع غذا باز می مانند و نمی توانند به راحتی و به خوبی مثل دیگران غذا بخورند و یا حرف بزنند.

این افراد به علت عدم رشد کافی در استخوان های فک خود و یا انحراف در استخوان فک، دچار این عارضه گردیده اند. این افراد با استفاده از علم روز دنیا و پیشرفت هایی که در زمینه جراحی اختلالات دهان و دندان اتفاق افتاده است، نسبت به رفع و جراحی این عضو از بدن خود اقدام می نمایند.

این جراحی می تواند برای بر طرف نمودن کجی های فک و یا ایراداتی که رشد استخوان های فک را به صورت غیر طبیعی روبرو کرده است، برطرف نماید.

جراحان دهان و دندان به خوبی می توانند از پس این معضلات و عارضه ها برآیند و نسبت به جراحی و اصلاح و برطرف نمودن محدودیت های تکلم و یا بلع غذا، این معضل را به خوبی برطرف نمایند.

جراحی اختلالات دهان و دندان

اختلالات دهان و دندان کسانی که بر اثر حوادث و درگیری و یا برخوردها دچار آسیب شده اند

افراد زیاد دیگری نیز هستند که در اثر برخوردهای فیزیکی و یا تصادفات جاده ای و یا بر اثر برخورهای ورزشی دچار شکستگی  یا بد جوش خوردن استخوان فک خود شده اند و این بد جوش خوردن، باعث اختلال و عوارضی از قبیل عدم تنفس طبیعی و ایراد در ظاهر افراد می گردد.

کسانی که با روش برخوردهای فیزیکی و یا نزاع های خیابانی و یا هر برخوردی که باعث شکستگی و یا تغییر در استخوان های فک و صورت و یا شکستگی در دندان ها، می گردند با استفاده از روش جراحی اختلالات دهان و دندان می توان به راحتی این معضلات را برطرف نمود.

این افراد به علت اینکه در حوادث دچار این اختلالات و شکستگی ها شده اند، نسبت به وضعیت کسانی که به صورت مادرزادی دارای این عارضه هستند، وضعیت بهتری دارند و بهبودی این افراد زودتر و درمان آن ها با سرعت بیشتری رخ می دهد.

جراحی اختلالات دهان و دندان

کدام جراحان گزینه مناسبی برای جراحی دهان و دندان ما می باشند؟

برای اینکه دهان و دندان خود را به صورت رضایتمند و قابل قبول جراحی نماییم، باید به متخصصین جراحی های دهان و دندان و لثه مراجعه نماییم.

حال بعضی ها سوال می کنند که این جراحان با تجربه و یا مراکز و کلینیک های دندانپزشکی تخصصی خوب و با تجربه و یا جراحان دهان و دندان و لثه درجه یک را چگونه پیدا کنیم و به آن ها برای درمان خود اعتماد کنیم؟

برای جواب این سوال می توانیم با پرس و جو از کسانی که عمل موفقی که بر روی دهان و دندان خود در کلینیک های با مجوز که دارای پیشینه موفقی در این زمینه هستند، این مراکز را شناسایی کرد.

برای جراحی اختلالات دهان و دندان باید سراغ جراحانی رفت که درصد موفقیت و عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند و از علم روز، که با استفاده از وسایل جراحی پیشرفته می توانند در اندک زمانی باعث درمان و بهبود وضعیت بیماران خود شوند، استفاده نمود.

این جراحان به خوبی می دانند که نحوه درمان و یا اصلاح فک و صورت، با استفاده از تجربه و لوازم و ابزارهای جدید به صورت متبحرانه استفاده نمایند. این جراحان فک و صورت و دندان، روش های جدید و منحصر به فردی را بلدند و می توانند در اندک زمانی نسبت به درمان بیمار خود اقدام نمایند.

جراحی اختلالات دهان و دندان

چگونه اصلاح دندان ها به بهتر شدن وضعیت جسمی و روحی کمک می کند؟

افرادی که در دندان های خود دچار معضلات و اختلالات و ناهنجاری های دندانی می باشند با استفاده از روش های مختلف درمانی در دندانپزشکی از جمله ارتودنسی و یا کشیدن دندان های نهفته به بهتر شدن وضعیت غذا خوردن و سلامتی جسمی و بهتر شدن وضعیت ظاهری و زیبایی، که به دادن اعتماد به نفس بالا به افراد و درمان اختلالات روحی کمک شایانی می نماید.

اصلاح دندان ها که با جراحی اختلالات دهان و دندان رابطه مستقیمی دارد می تواند در بهبود وضعیت افراد موثر و مفید باشد.

اطلاعات بیشتر
9 روش برای مراقب های پس از عمل جراحی دهان و فک چیست؟| ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button