بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند در تهران کیست؟ | کلینیک ژنیک

اصلاح طرح لبخند را کجا انجام دهیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند در تهران

بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند در تهران در مرکز تخصصی دندانپزشکی در شهرک غرب انجام می شود. شما می توانید با تماس با ما از این مرکز برای اصلاح طرح لبخند خود استفاده نمایید.

خیلی های در شهر بزرگ تهران به دنبال بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند و یا بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی زیبایی و اصلاح طرح لبخند در تهران می گردنند.

این افراد هزینه ای که قرار است برای زیبایی لبخند خود بپردازند اصلاً مهم نیست و بدنبال بهترین ها در ایجاد طرح لبخند هستند.

در بحث اصلاح طرح لبخند در تهران باید بگوییم که این موضوع را اصلاً نمی توان به عنوان طرح لبخند تنها از آن نام برد بلکه فراتر از یک طرح لبخند و شاید بتوان گفت که طرح لبخند آمیخته به هنر با استفاده از خلاقیت در زیبایی از آن نام برد.

برای بهترین شدن در هر کاری باید سراغ بهترین ها رفت و در این نیز برای اصلاح طرح لبخند بهتر و زیبا باید به سراغ بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند رفت.

این پزشکان و متخصین دندانپزشکی که در رشته زیبایی دندان تخصص خود را گرفته اند، عموماً در بهترین مراکز تخصصی دندانپزشکی مشغول به کار هستند.

بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند

پزشکان ماهر در تخصص های مختلف چقدر دستمزد می گیرند؟

این پزشکان به علت این که از علم و فن و دانش و مهارت کافی در رابطه با حیطه شغلی خود برخوردارند، دستمزد زیادی نیز دریافت می کنند.

این دستمزدهای بالا به علت این است که به خاطر چیره دستی و زیردستی که در رشته شغلی خود دارند و مثل یک جادوگر در اصلاح طرح لبخند مشتریان خود عمل می کنند.

رضایت حداکثری مشتریان مجموعه تخصصی دندانپزشکی ژنیک این مرکز را زنانزد خاص و عام نموده است. این مرکز تخصصی که در شمال شهر تهران در یک ساختمان چند طبقه که کلیه تخصص های دندانپزشکی را خدمات ارائه می دهد از پزشکان در تخصص های مختلف برهره می برد.

این مرکز دندانپزشکی در یک ساختمان چند طبقه در تخصص های گوناگون دندانپزشکی که یک نمونه آن اصلاح طرح لبخند است، و از بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند در تهران استفاده می کند، می توان بهره برد.

بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند

چند دندان در اصلاح طرح لبخند باید ترمیم شود؟

در اصلاح طرح لبخند در تهران  با بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند ، دندان هایی که موقع خندیدن مشخص می شوند، مورد ترمیم و بازسازی و زیباسازی قرار می گیرند. این دندان ها که می تواند شش دندان از فک بالا و شش دندان از فک پایین را شامل شود، در این طرح قرار می گیرد.

بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند، با عکس های دیجیتالی که از دندان های فرد زیباجو می گیرد، بهترین حالت ها را سیمولیشن و شبیه سازی کرده و می تواند بهترین طرح را بازسازی و بر روی دندان های فرد کاندیدا پیاده سازی نماید.

دندان هایی که بازسازی می شوند، می تواند با لمینت گذاری باشد و یا این که اگر دندان ها مرتب و صاف و یکنواخت باشند، با استفاده از بلیچینگ دندان و سفید کردن به اصلاح طرح لبخند بپردازند. موارد دیگری که باعث زیبا سازی دندان ها می شود، ایمپلنت دندان های جلو برای کسانی که دندان های خرابی دارند و قابل نگه داشت نیستند.

معمولاً قیمت ایمپلنت دندان های جلویی فک بالا با قیمت ایمپلنت دندان های جلویی فک پایین فرقی با هم ندارد و فقط تغییرات قیمت در تعداد آن متغییر است. کسانی که از طریق ایمپلنت دندان اقدام به زیباسازی و اصلاح طرح لبخند می نمایند، می توانند اقدام مناسبی انجام دهند.

بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند

در طرح اصلاح لبخند چه دندان هایی اصلاح می شوند؟

در طرح اصلاح لبخند در تهران بیشتر دندانی های جلویی و آن دسته از دندان ها که شکسته و یا ترک دارند و یا اینکه آن دندان هایی که کج رشد کرده اند به بهبودی و اصلاح در آن ها پرداخته می شود.

بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند از روش های لمینت دندان شکسته و ترک خورده و یا اینکه از روش ارتودنسی دندان برای دندان های با ظاهر کج و یا اینکه از جرم گیری دندان برای دندان هایی که کد و زرد رنگ و یا سیاه هستند، اقدام می نماید.

در بعضی مواقع نیز بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند در تهران مجبور است که از طریق کامپوزیت دندان پوسیده اقدام به ترمیم دندان های نیمه پوسیده نماید. کامپوزیت ماده رزینی است که می توان دندان هایی که پوسیدگی در آن ها رخ داده است را به خوبی بازسازی و زیباسازی نمود.

پروسه و اصلاح طرح لبخند در تهران به چقدر زمان نیاز دارد؟

انجام اصلاح طرح لبخند در تهران توسط بهترین متخصص اصلاح طرح لبخند شاید زمانی در حدود یک سال زمان نیاز داشته باشد. البته این زمان ها بستگی به نوع اصلاح دندان نیز بستگی دارد.

بعضی از دندان ها که به همریختگی زیادی دارند و فقط با ارتودنسی اصلاح می شند زمانی میانگین بین یکسال و نیم وقت لازم است تا به زیبایی و مرتبی خاص خود برسد.

در برخی موارد نیز فقط لازم است که دندان روکش شود و با لمینت کردن دندان، اصلاح دندان انجام می شود. لیمنت کردن دندان چیزی حدود یک الی دو هفته البته بستگی به تعداد دندان ها دارد.

از زمان قالب گیری و ساخت روکش لمینت تا نصب چیزی حدود دوهفته زمان لازم است که به بهبودی کامل برای اصلاح طرح لبخند برسیم.

بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند

آیا افراد سیگاری نیز می توانند از مزیت طرح لبخند زیبا لذت ببرند؟

خیلی از افراد سیگاری نیز خواهان اصلاح طرح لبخند خود هستند. این افراد مکرراً سوال می پرسند که ایا برای افراد سیگاری نیز این امکان وجود دارد که از دندان هایی با طرح لبخند لذت ببرند. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که افرادی که سیگار می کشند معمولاً دندان هایی سیاه و یا زرد دارند.

این افراد اگر به شرط ترک سیگار خود و ترمیم دندان های فرسوده و یا جرم گرفته خود با بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند، اقدام نمایند، بی شک می توانند توسط بهترین پزشک برای اصلاح طرح لبخند خود اقدام موثری نمایند.

این گونه افراد بعد از ترمیم و اصلاح طرح لبخند خود به هیچ عنوان نباید از سیگار و یا مواد دخانی استفاده نمایند.

استفاده مجدد از سیگار می تواند دندان ها را تیره و تار و به نوعی بازگشت به حالت اولیه که دندان هایی خراب و پوسیده داشتید برگرداند. پس افراد سیگاری به شرط ترک سیگار و اصلاح دندان های خود می توانند از اصلاح طرح لبخند خود لذت ببرند.

اطلاعات بیشتر
بهترین و کامل ترین روش های جلوگیری از پوسیدگی دندان چیست ؟ | کلینیک ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button