قیمت بهترین روکش دندان در سال 1402کدام روکش دندان است؟ ژنیک

قیمت بهترین روکش دندان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

قیمت بهترین روکش دندان در سال 1402 کدام روکش دندان است؟

قیمت بهترین روکش دندان در سال 1402 چه روکش دندانی است؟ و در کدام مرکز دندانپزشکی این مدل روکش ها را نصب نماییم؟ شاید این سوال شما هم باشد که در حال خواندن این مقاله هستید و می خواهید بدانید قیمت بهترین روکش دندان چقدر است؟

آیا جنس این روکش ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند؟ آیا با نصب این مدل روکش ها دیگر نیاز به تعویض آن ها نیست؟ آیا دوام خوبی دارند؟ ما قصد داریم در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.

خیلی از افراد به دنبال روکش دندانی می گردند که خیال خود را هم از لحاظ دوام و هم از لحاظ زیبایی راحت نمایند. این افراد با توجه به قیمت بهترین روکش دندان، بهترین انتخاب را خواهند نمود.

قیمت بهترین روکش دندان را می توان نسبت دهیم به روکش تمام طلا که می تواند بهترین و مقاوم ترین نوع از روکش های دندانی باشد.

این نوع روکش به علت مقاومت بالا و عدم خوردگی و از عدم از بین رفتن، به بهترین نوع از روکش ها معروف است و بهترین قیمت روکش دندان را نیز از آن خود کرده اند. 

از دیگر مدل ها، نوع ترکیبی آن نیز وجود دارد. این مدل روکش ها در قسمت داخلی روکش از جنس طلا و سطح بیرونی آن از سرامیک و یا از فلز زیرکونیا ساخته می شود و این مدل روکش نیز یکی از بهترین مدل روکش دندان ها می باشد.

قیمت بهترین روکش دندان

برای قیمت بهترین روکش دندان در سال 1402 چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت بهترین روکش دندان در سال 1402 مربوط می شود به روکش طلا که قیمت زیاد، اما روکشی با دوام است. قیمت روکش طلا بستگی به قیمت جهانی روز طلا دارد.

بعد از روکش طلا قیمت روکش زیرکونیا و روکش سرامیکی قرار دارند. روکش ها بر اساس جنسی که دارند از لحاظ قیمت و از لحاظ کیفیت و مواد اولیه دسته بندی می شوند و مشتریان، می توانند انتخابی مناسب داشته باشند.

قیمت بهترین روکش دندان به علت این که اکثر این روکش ها وارداتی هستند و مواد اولیه آن از طریق ارز خارجی وارد می شوند، دائماً در حال تغییر و به روز رسانی می باشند.

 قیمت این نوع روکش ها که بستگی به جنس آن دارد می تواند متغییر است. قیمت هر عدد روکش دندان تمام سرامیکی از سه میلیون و پانصد هزار تومان شروع می شود. 

روکش های ترکیب فلز و سرامیک که به PFM معروفند در حال حاضر از قیمت دو میلیون و پانصد هزار نومان شروع می شود. برای اطلاع از قیمت به روز و قطعی روکش دندان، می توانید در قسمت تماس با ما در سایت ما از قیمت روز تمامی مدل های روکش دندان اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

قیمت بهترین روکش دندان

چه زمانی به روکش دندان نیاز می شود؟

زمانی که دندان ها رو به پوسیدگی می روند و در حقیقت تاج دندان تخریب می شود و می پوسند، در این جا دندانپزشک مجبور است که تاج دندان را تراشیده و قسمت های پوسیده را لایه برداری نماید. 

وقتی قسمت های پوسیده از بین رفت، پزشک اقدام به ایجاد پایه مناسب و بازسازی دندان می نماید. با ایجاد پایه نوبت به روکش و یا تاج دندان می رسد. پزشک با مشورتی که به بیمار می دهد، وی را برای انتخاب نوع و جنس روکش کمک می نماید.

بیمار بر اساس قیمت بهترین روکش دندان و با توجه به توان مالی خود یکی از انواع روکش های دندان را انتخاب و در یکی از بهترین مراکز تخصصی دندانپزشکی نصب روکش دندان در تهران  از آن استفاده می نماید.

اگر بیماری از توان مالی خوبی برخوردار باشد و قیمت بهترین روکش دندان در حد توان بیمار باشد، می تواند از آن استفاده نماید.

قیمت بهترین روکش دندان

مواد اولیه انواع روکش دندان ها از چیست؟

بیشترین تغییرات قیمت که در روکش دندان ها رخ می دهد، بستگی به جنس مواد اولیه آن دارد. معمولاً قیمت روکش دندان  را بر اساس جنس آن و زمان صرف شده برای ساخت آن محاسبه می کنند.

گرانترین قیمت روکش دندان را باید به روکش تمام طلا اختصاص داد. این روکش که دوام مادام العمر دارد، می تواند قیمتی برابر با قیمت پایه طلای جهانی داشته باشد.

بعلاوه هزینه ساخت و دستمزد پزشک که مبلغی هنگفت برای استفاده کننده آن می تواند در بر داشته باشد.

در مرحله دوم روکش های ترکیبی از جنس طلا و فلز و یا ترکیب طلا با سرامیک هستند که از قیمت بهترین روکش دندان مقداری کمتر است. این نوع روکش ها به علت ترکیبی بودن قیمت های خیلی کمتر از روکش های تمام طلا دارند.

در رتبه سوم روکش های زیرکونیا که تمام فلز از جنس اکسید زیرکونیا ساخته می شود، هستند و زنگ نمی زنند و سازگاری خوبی با بدن انسان دارند.

در رتبه بعدی روکش های تمام سرامیک هستند که از جنس چینی ساخته می شوند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و همچنین در برابر زنگ زدگی دارند.

این نوع روکش در برابر بهترین قیمت روکش دندان که تمام طلا هستند، قیمتی بسیار مناسب تر و ارزان تر دارند و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. 

این نوع روکش ها مناسب حال کسانی است که می خواهند قیمتی کمتر و در عین حال جنسی با کیفیت بر روی دندان های خود نصب کنند، گزینه ای مناسب می باشد.

قیمت بهترین روکش دندان

علت لق شدن روکش دندان ها از چیست؟

خیلی از کسانی که نارضایتی از روکش دندان خود دارند، این است که مدام این نوع روکش ها لق شده و می افتند. دلیل افتادن روکش های دندان را می توان به جنس بد چسب مورد استفاده نسبت داد.

چسب روکش های دندان باید از نوع استاندارد و مقاوم باشد. این مدل چسب ها باید مقاومت بالایی در برابر فشارها و ضربات احتمالی را داشته باشند و تحمل نمایند.

معمولاً بهترین قیمت روکش دندان را با احتساب بهترین نوع چسبی که برای نصب بر روی دندان ها استفاده می شود محاسبه می نمایند.

قیمت بهترین روکش دندان

مراقبت از روکش دندان ها چگونه باید باشد؟

از روکش های نصب شده بر روی دندان ها باید مراقبت لازم و کافی صورت پذیرد. این روکش ها احتمال دارد با برخورد با جسم خارجی و یا فشار بیش از حد از جای خود بلند شوند و یا بشکنند.

کسانی که در دهان خود از روکش های دندانی از قبیل روکش طلا و یا سرامیکی و یا زیرکونیا و یا کامپوزیتی استفاده می کنند باید در مراقبت از روکش دندان خود کوشا باشند، تا از آسیب و شکستگی دور بماند.

بهترین روش برای مراقبت از این روکش ها فشار نیاوردن و نخوردن غذاهای سفت، نظیر ته دیگ که بیشترین آسیب را به این مدل روکش ها می زند، می باشد.

اطلاعات بیشتر
دوام و ماندگاری روکش های دندان به چه عواملی بستگی دارد؟ ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button