انواع لمینت دندان و قیمت آن | قیمت هر واحد لمینت | کلینیک ژنیک

انواع لمینت دندان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

انواع لمینت دندان و قیمت لمینت دندان چقدر است؟

انواع لمینت دندان و  قیمت لمبنت دندان  در کلینیک دندانپزشکی تخصصی در تهران چقدر است؟ در این مقاله توضیحاتی در این خصوص ارائه دهیم. پس با ما تا انتها همراه باشید. در ابتدا باید تعریفی جامع و مختصر از لمینت دندان داشته باشیم و این که چرا بعضی افراد به دنبال نصب لمینت دندان بر روی دندان های خود هستند.

این کار چه مزایا و یا معایبی می تواند برای دندان ها داشته باشد؟ و یا آیا نیاز است برای زیبایی و داشتن لبخندی زیبا هزینه زیادی بدهیم؟ و قیمت های لمینت برای سال1401 چقدر است؟  این تمامی سوالاتی هست که در ذیل به آن خواهیم پرداخت.

اصولاً لمنیت ها یک روکش دندانی هستند که از جنس سرامیک نازک ساخته شده اند و برای زیبایی دندان ها و از بین حالت بدی که دندان ها پیدا کرده اند مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید از خود پرسیده باشید که جنس لمینت ها، سرامیکی و نازک هست، ولی چرا با این حال نمی شکنند.

در جواب این سوال باید بگوییم به علت اینکه این روکش ها از موادی ساخته می شوند که انسجام و دوامی زیادی دارند و دیگر اینکه چون بر روی یک جسم سخت مثل دندان نصب شده اند مقاومت بیشتری پیدا می کنند.

اگر بخواهیم یک مثال ملموس تر در این زمینه بزنیم که برای شما این مطلب بیشتر جا بیفتد باید بگوییم که اگر یک کاشی یا سرامیک ساده را با دست ضربه ای هر چند آرام به آن بزنیم قطعاً خواهد شکست ولی اگر همین کاشی یا سرامیک را بر روی زمینی که سیمان زیر آن ریخته باشیم و بر روی سیمان نصب نماییم.

اگر با هر دو پا هم بر روی آن بپریم این سرامیک نخواهد شکست پس در نتیجه پایه و زیر ساخت برای نصب لمینت خیلی مهم است.

انواع لمینت دندان و قیمت آن | قیمت هر واحد لمینت | کلینیک ژنیک

انواع لمینت دندان کدامند؟

لمینت دندان ها را می توان به جهار نوع دسته بندی کرد که عباتند از:

1-لمینت سرامیکی زیرکونیا

2-لمینت دندان گلس سرامیکی

3-لمینت دندان فلدسپاتیک

4-لمینت دندان ای پی اس ایماکس

قیمت لمینت دندان در سال 1402 چقدر است؟

قیمت لمینت دندان در سال 1402 را می توان به علت تغییرات نرخ ارز به صورت شناور و به صورت سیگنالی دانست.به علت این که مواد اصلی و یا خود محصول به صورت وارداتی است و با نرخ ارز مستقیم سروکار دارد و به دلیل ثابت نبودن نرخ ارز، قیمت را نمی توان به صورت ثابت بیان کرد.

ولی در کل قیمت لمینت برای یک واحد دندان از مبلغ 2،750،000 تا 5،000،000 تومان شروع و در نوسان می باشد و شاید این قیمت ها در هر کلینیک با مرکز دندانپزشکی تخصصی متفاوت باشد.

کاربردهای لمینت دندان کدامند؟

لمینت دندان امروزه کاربردهای زیادی دارد از انواع لمینت دندان می توان برای پوششی زیبا و سفید برای دندان ها استفاده نمود از دیگر موارد می توان به بستن فواصل بین دندان نیز سود برد برخی مواقع برای اصلاح لبه های دندان و اصلاح ناهمواری های دندان و می توان برای رفع ترک های دندان نیز مورد استفاده قرارداد.

سقید کردن دندان با لمینت

یکی از مواردی که برای سفید کردن دندان و یا زیبایی دندان، استفاده از لمینت است که می تواند ظاهری خوب و قابل قبول برای استفاده کننده ایجاد کند.

سفید کردن دندان راه های زیادی دارد ولی استفاده از لیمنت یکی از بهترین و کاملترین روش ها می باشد که هم ظاهری زیبا و هم مقاومت دندان ها را بالا می برد.

انواع لمینت دندان و قیمت آن | قیمت هر واحد لمینت | کلینیک ژنیک

بستن فواصل باز بین دندان ها

از دیگر کاربردهای انواع لمینت دندان می توان برای پر کردن فضای خالی بین دندان ها از لمینت استفاده کرد. این فضاها که از وقتی دندان های دائمی شکل گرفته اند به صورت ارثی وجود داشته اند و شاید برای بعضی ها این وضعیت خوشایند نباشد.

به همین علت از انواع لمینت دندان برای پوشش و از بین بردن این فواصل و جای خالی می توان استفاده نمود که می تواند ظاهری خوب و سفید و درخشان برای دندان ها ایجاد کند.

انواع لمینت دندان و قیمت آن | قیمت هر واحد لمینت | کلینیک ژنیک

رفع ترک خوردن و لب پر شدن دندان ها

از دیگر موارد استفاده از انواع لمینت دندان می توان برای دندان هایی که ترک بر روی آن ها ایجاد شده است و یا لب پر شده اند استفاده نمود.

این ترک ها و لب پر شدن دندان بعداً محلی برای جمع شدن جرم و میکروب و باکتری و در کل باعث از بین رفتن دندان ها گردد.

ولی وقتی با لمینت، این دندان ها را ترمیم کنیم از پوسیدگی آن نیز جلوگیری کرده ایم و هم توانسته ایم یک زیبایی خوبی به آنها بدهیم.

رفع ناهمواری ها و ناصافی دندان ها با لمینت

از انواع لمینت دندان برای همتراز کردن و کوتاه یا بلند کردن دندان ها برای ایجاد سطحی یکنواخت می توان استفاده نمود که می تواند در زیبایی دندان نقش زیادی داشته باشد.

کسانی هستند که بر اثر شکستگی و یا خوردگی دندان خود سطحی ناهموار و بد ترکیب در دندان های خود شده اند. راه اصلاح آن با لمینت و کلینیک های تخصصی دندانپزشکی لمینت کار که می توانند به صورت تخصصی و اصولی ظاهری خوب و پسندیده به دندان های شما بدهند که هم ناهمواری ها از بین بروند و هم سفیدی خاصی در آن ها ایجاد کنند.

انواع لمینت دندان و قیمت آن | قیمت هر واحد لمینت | کلینیک ژنیک

چگونه لمینت دندان قیمت مناسب پیدا کنیم؟

کلینیک های تخصصی در زمینه لیمنت وجود دارند که قیمتی رقابتی ایجاد کرده اند و توانسته اند در بعضی مواقع حتی لمینت قسطی برای مشتریان خود نصب کنند.

با پرداخت چند چک این امر میسر شده است. شما عزیزان کافیست با شماره های این کلینیک های معتبر که در قسمت تماس با ما سایت، تماس بگیرید تا در این زمینه مشاوره و راهنمایی های لازم را برای شما توضیح بدهند.

شما با مراجعه به این مراکز می توانید حداقل پنجاه درصد از هزینه را به صورت نقد و ما بقی را در چند چک به صورت مساوی پرداخت نمایید.

از مزایای این طرح استفاده نمایید.این فرصت پیش آمده یعنی لمینت دندان قسطی فوری به صورت همیشگی نیست و شما باید هر چه زودتر برای این کار اقدام نمایید تا مشمول این طرح گردید.

در پایان این مقاله توصیه ما به شما در زمینه لمینت دندان این است که حتماً به مراکز بزرگ و کلینیک های معتبر برای لمینت مراجعه نمایید و مواظب کلاهبردان و سود جویان در این زمینه باشید.

اطلاعات بیشتر
تفاوت لمینت دندان با بلیچینگ در چیست؟ | 2 فرق اساسی | ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button