طرح لبخند چیست؟ 5 روش ایجاد طرح لبخند زیبا چیست؟ کلینیک ژنیک

طرح لبخند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

طرح لبخند چگونه زیبایی می سازد؟

طرح لبخند یکی از جدیدترین روش های ایجاد زیبایی در چهره می باشد که در کلینیک های دندانپزشکی با ایجاد تغییرات در برخی از قسمت های دهان و دندان می توان به بهبود و طرح لبخند مناسب به شکل ماندگار و همیشگی اقدام نمود.

دندانپزشک زیبایی را می توان هنرمند زیبایی شناسی چهره نامید که برای ایجاد طرح لبخند زیبا با اصلاح دندان های نامرتب و شکسته شده و یا تیره رنگ، آن ها را با استفاده از تخصص های ویژه دندانپزشکی به شکلی هنرمندانه دندان ها را مرتب و ترمیم و سفید می کند، که با این توصیف می تواند زیبایی سازی و طرح لبخند خوبی برای شما ایجاد گردد.

لبخند را می توان به عنوان قسمت مهمی از زیبایی چهره هر فرد که تاثیر زیادی در ارتباطات رو در رو با افراد جامعه دارد، از آن نام برد. لبخند می تواند دوستی ها را زیاد و محبت ها را بیشتر کند.

برخورد با افراد خنده رو انرژی مثبتی می توانتد برای افراد روبرو ایجاد کند،که تاثیر آن در زندگی دیگران نیز نمود پیدا می کند و باعث سرور و شادی دیگران می شود.

در بحث زیبایی شناسی، متخصصین دریافتند که داشتن چهره ای خندان بدون کلام می تواند تا نود درصد ارتباط با دیگران را برقرار کند و راز دل و ناگفته های زبانی را بیان نماید.

جدای از بحث زیبایی که طرح لبخند در چهره ایجاد می کند در بحث روانی و برخوردهای اجتماعی، لبخند جزئی از ارتباطات رودر رو می باشد و می تواند جاذبه خوبی ایجاد نماید.

طرح لبخند

5 روش ایجاد طراحی لبخند کدامند؟

1- روش اول در ایحاد طرح لبخند با استفاده از تخصص ارتودسی که می توان با مرتب کردن دندان های کج و نامرتب محیطی زیبا و دلنشین برای خود و دیگران ساخت.

2- روش دوم با استفاده از لمینت دندان می توان دندان های ترک خورده و یا لب پر شده را با انواع روش لمینت دندان به بهبودی و ترمیم خوبی رساند، که هم ترک ها و یا لب پرهای دندان ها از بین می روند و  هم سفیدی منحصر به فردی به دندان ها برای داشتن طرح لبخند مناسب اهدا می نماید.

3- روش سوم با استفاده از کاشت دندان مناسب و خوب نسبت به جاهای خالی دندان ها، مخصوصاً دندان های جلویی که نما و ویترین دهان می باشند از این روش نهایت استفاده را برد. با ایمپلنت دندان آسان می توان بدون درد و به سرعت نسبت به جایگذاری و پر کردن جای خالی دندان های افتاده، اقدام مناسب انجام داد.

4- روش چهارم که به سفید کردن دندان ها مربوط می شود، با استفاده از روش های مختلف سفید کردن دندان ها از جمله بلیچینگ دندان، می توان زیبایی دو چندان به دندان ها و طرح لبخند خوبی را در صورت ایجاد کرد.

این مورد مربوط به کسانی است که دندان های مرتب و سالمی دارند و فقط رنگ دندان هایشان تیره شده اند که با روش سفید کردن دندان می توان به این مهم دست یافت.

5- روش پنجم اصلاح فک و یاچانه های بلند و یا کوتاه می باشد که با جراحی های ترمیمی در این قسمت از صورت، می توان زیبایی و طرح لبخند مناسب و قابل توجهی ایجاد نمود.

طرح لبخند

مزیت ایجاد طرح لبخند زیبا چیست؟

از جمله مزیت های طرح لبخند زیبا، می توان به داشتن چهره ای زیباتر اشاره کرد. ایجاد طرح لبخند زیبا می تواند در بسیاری از موارد باعث بهبودی بعضی از بیماری های دهان و دندان گردد.

بدین شکل که موقعی ای که برای ایجاد طرح لبخند زیبا به دندانپزشک مراجعه می کنیم، همین مراجعه را می توان به عنوان پیشگیری و معاینه دندان ها برای ترمیم و یا درمان اولیه دندان هایی که در شرف پوسیدگی بودن را می توان در نقطه شروع بیماری، درمان نمود.

با ایجاد این طرح می توان جدای از بحث درمان که اتفاق می افتد، حس جوانی و زیبایی و دوست داشتن بوجود می آید و بر روح و روان و ایجاد اعتماد به نفس بالا در افراد تاثیر زیادی می گذارد.

طرح لبخند

زمان طراحی و ایجاد طرح لبخند چقدر طول می کشد؟

زمان اجرای طرح لبخند برای هر شخصی متفاوت است و به دندان ها و یا شکل صورت هر فردی برمی گردد. به عنوان مثال برای شخصی که برای ایجاد طرح لبخند نیاز به جراحی فک و چانه داشته باشد شاید این زمان به دو تا سه ماه به درازا بکشد ولی برای کسی که فقط نیاز به بلیچینگ داشته باشد شاید به یک روز هم نرسد و همان ساعت بتوان طرح لبخند مناسب ایجاد نمود.

ایجاد طراحی لبخند را چگونه و در کدام کلینیک زیبایی دندانپزشکی انجام دهیم؟

خیلی از مراکز تخصصی دندانپزشکی هستند که طرح لبخند مناسبی می توانند برای شما ایجاد نمایند ولی ما مرکز تخصصی دندانپزشکی ژنیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

در این مرکز تمامی تخصص های دندانپزشکی در یک جا جمع شده اند و شما می توانید با مراجعه به این مرکز، تمامی کارهای مربوط به دندان های خود را انجام داده و در یک مرکز  یک بار عکس از دندان خود، درمان شوید.

این مرکز از مراکز تخصصی زیبایی دندان و ایجاد طرح لبخند گرفته تا بهترین مرکز ایمپلنت در تهران و یا استفاده از تخصص های دندانپزشکی کودکان که در این مرکز تجمیع شده اند و ارائه خدمات مناسبی ارائه می کند.

طرح لبخند

بهترین کاندید برای ایجاد طرح لبخند چه کسانی هستند؟

بهترین کاندید برای ایجاد طرح لبخند کسانی هستند که مشکل لب پر شدن و یا ترک و شکستگی در دندان خود را دارند و یا دندان های آن ها به زردی گراییده و نیاز به جرم گیری و سفید کردن دارند از جمله افراد کاندید در طرح لبخند زیبا می باشند.

بعضی از این افراد به شکل ایجاد و طراحی زیبایی مراجعه می کنند و بعضی دیگر برای درمان و پس از درمان و به صورت ناخودآگاه و پس از رفع ترک دندان ها با استفاده از روش لمینت گذاری خود به خود به سمت ایجاد طرح لبخند کشیده شده و پس از درمان در دهان و دندان آن ها طرح لبخند زیبا ایجاد می شود.

به طور کلی برای داشتن روابط عمومی خوب و کسانی که مدام با عموم مردم سر و کار دارند و یا شغل شان ایجاب می کند که با همه در ارتباط رو در رو باشند، نیاز است که از طراحی لبخند در صورت و دندان خود استفاده نمایند.

اطلاعات بیشتر
طرح لبخند هالیوودی چیست؟ | لبخند هالیوودی | کلینیک ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button