طرح لبخند دیجیتال چیست؟ طرح لبخند دیجیتال قسطی | کلینیک ژنیک

طرح لبخند دیجیتال چه تاثیری در چهره دارد؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

طرح لبخند دیجیتال

طرح لبخند دیجیتال چیست؟ و آیا این روش کاربردی و قابل قبول مورد توجه همگان واقع می شود؟ علت پیدایش و چگونگی شکل گیری و رضایت مشتریان از این طرح و آیا اینکه این طرح از لبخند می تواند در آینده یکی از طرح هایی باشد که مشتریان و طرفداران زیادی داشته باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در این مقاله سعی خواهیم کرد هر آنچه که مربوط به طرح لبخند دیجیتال است را به صورت خلاصه توضیح دهیم و یا اگر ابهامی و یا سوالی در خصوص دندان های خود دارید با قسمت تماس با ما در سایت ما با ما ارتباط باشید.

در دنیای امروزی که همه چیز به کامپیوتر و نرم افزار و اینترنت و فضای مجازی ربط پیدا کرده است و ما شاهد هر روزه ی پیشرفت در این زمینه هستیم، می توانیم بگوییم هر آنچه را که فکرش را بکنید، یک ارتباطی با کامپیوتر و دیجیتال و اینترنت پیدا کرده است.

مثلاً امروزه اینترنت اشیاء نیز راه اندازی شده و شما در چند هزار کیلومتر دورتر از خانه تان که باشید، می توانید با استفاده از اینترنت وسایل منزل خود را خاموش یا روشن نمایید و این پیشرفت روز به روز در حال گسترش است.

کامپیوتر و دیجیتال به دندانپزشکی و انجام  قسمتی از کارهای دندانپزشکی در کلینیک های بزرگ دندانپزشکی نیز راه پیدا کرده است.

طرح لبخند دیجیتال یکی از موارد است که توانسته است از طریق اسکن دهان و دندان به بهترین شکل ممکن لبخندی زیبا را برای مشتریان خود به همراه داشته باشد. در این بحش قصد داریم کارهایی که کامپیوتر و دیجیتال با ایجاد لبخندی زیباتر می تواند برای ما ایجاد کند صحبت کنیم.

علم نوین و جدیدی که در دندانپزشکی وارد شده است، می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین نتیجه و استفاده را برای ما داشته باشد کار از آنجایی شروع می شود که شما احساس خندیدن و بهتر دیده شدن و یک طرح لبخند زیبا را می توانید با ابزارهای نوین و جدید ایجاد کنید.خب در ابتدا برای اینکه طرح لبخندی زیباتر داشته باشیم باید چه کار کنیم؟

طرح لبخند دیجیتال چیست؟ طرح لبخند دیجیتال قسطی | کلینیک ژنیک

برای داشتن طرح لبخند دیجینال چه کار کنیم؟

برای داشتن طرح لبخند دیجیتال، اولین کاری که باید بکنیم باید با یک دندانپزشک با تجربه و مجرب را در نزدیکی محل زندگی خودمشورت نماییم.

احتمالاً این کار را در جستجوی اینترنت خواهید کرد. شما احتمالاً در جستجوهای اینترنتی در گوگل کلینیک های ایمپلنت دندان در غرب تهران و یا شمال و جنوب و شرق شهر تهران را نیز خواهید دید.

پس از انتخاب دندانپزشک خود و مراجعه به مرکز و یا کلینیک دندانپزشکی، در ابتدا پزشک با استفاده از اسکنرهای داخل دهان شما اسکن سه بعدی از دندان تهیه و عکس هایی نیز در این زمینه از دهان و دندان و از لبخند شما خواهد انداخت.

با ارسال به دستگاه دیجیتال و نرم افزار مربوطه شکل و تصویر و سیمولیشن و یا تصویر سازی از یک لنخند شما با استفاده از بهترین شکل ممکن که از دندان های شما که متناسب با صورت شما باشد ایجاد می شود.

با استفاده از نرم افزاری که برای این کار ساخته شده می توان تصویری که بهترین وضعیت را برای دندان های شما بوجود بیاورد تصویر سازی نمود و شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این زمان حتی می توانید رنگ دندان های خود را با استفاده از تصویر ساز دیجیتالی نیز انتخاب نموده و سفارش ساخت روکش های مربوطه را بدهید.

طریقه ساخت لمینت دیجیتال برای داشتن طرح لبخند دیجیتال

بعد از این که تصویر سازی از دندان و لبخند ما با استفاده از نرم افزارهای خاص این کار انجام شد این دستگاه  مستقیماً به یک دستگاه دیگر که ماشین CAD نام دارد و به آن متصل است ارسال اطلاعات انجام می شود. 

این دستگاه جهت ساخت لمینت دندان سه بعدی برای نصب در دهان بیمار و ایجاد طرح لبخند زیباتر که به طرح لبخند دیجیتال معروف است انجام می شود.

طرح لبخند دیجیتال چیست؟ طرح لبخند دیجیتال قسطی | کلینیک ژنیک

مزیت استفاده از طرح لبخند دیجیتال چیست؟

از مزیت هایی که برای طرح لبخند دیجیتال می توان به آن اشاره کرد سرعت در کار و همچنین رویت آنچه را که انتخاب کرده ایم و قبل از نصب بر روی دندان ها می توانیم به عینه روی عکس خودمان که شبیه سازی شده است را ببینیم.

بعد از تایید و رضایت، همان نمونه اصلی که ساخته شده و شباهت صددرصدی با نمونه دیجیتالی آن دارد را می توان نصب کرد.

مدل های مختلف در طرح لبخند دیجیتال کدامند؟

1-مدل طبیعی یا نچرال

2-مدل فشن یا مد

1-مدل طبیعی یا نچرال

در این مدل از طرح لبخند که با استفاده از لیمنت ها با رنگ نه زیاد سفید و طبیعی ساخته می شود و سطح دندان ها نیز در دو طرف قوس با هم یکسان نیستند و خیلی طبیعی جلوه داده می شود و طرفداران این مدل از دندان ها کسانی هستند که نمی خواهند دندان هایشان جلوه مصننوعی به خود بگیرد و ظاهر طبیعی را می پسندند.

2-مدل فشن یا مد

مدل فشن یا مد که بیشتر سلبریتی ها و کسانی که می خواهند ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشند و به اصطلاح در چشم باشند مانند بازیگران سینمایی که مدل دندان های پیشین را کمی جلوتر و بیرون تر از بقیه دندان ها می بینیم و مدل خرگوشی به خود گرفته است.

رنگ دندان ها سفیدیِ بیش از حدی دارد و مصنوعی بودن آن به نوعی مشخص است و در دو سمت قوس دندان ها شکل قرینه به یکدیگر دارند و طرحی زیبا و لبخندی زیباتر را تداعی می کند.

طرح لبخند دیجیتال چیست؟ طرح لبخند دیجیتال قسطی | کلینیک ژنیک

برای ایجاد طرح لبخند زیبا آیا تغییراتی در دندان ها ایجاد می شود؟

برای اینکه طرح لبخند دیجیتالی و زیبایی داشته باشی، هر آنچه که نیاز باشد دندانپزشک، قبل از طراحی دیجیتالی لبخند انجام می دهد.

از جمله کارهایی که پزشک قبل از اسکن و عکس از صورت و لبخند بیمار انجام می دهد، بررسی وضعیت دندان ها که آیا کج و نامرتب نباشند و یا اینکه نیاز به ایمپلنت دندان فوری برای دندان های کشیده شده باشد. قبل از هر کاری تمامی این کارها باید بر روی دندان ها انجام شود.

استفاده از طرح لبخند دیجیتال را می توان از جدیدترین نوع طرح لبخند در دندانپزشکی دانست. با استفاده از علم و هنر که با هم آمیخته شده و توانسته است مدل جدید و نویی را برای زیباتر شدن و ایجاد بهترین حالت در صورت که طرفدارن بیشماری را به سوی خود جلب کرده است پدید آورد.

اطلاعات بیشتر
تاثیر اصلاح طرح لبخند بر زیبایی چهره چیست؟ | کلینیک ژنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button